Team building reprezintă nu numai o oportunitate de a întălni persoane noi și a forma prietenii, dar o oportunitate de a învăța unii de la ceilalți, de a ne cunoaște pe noi înșine și a valorifica talentele unei echipe, în cadrul activităților dedicate colaborării. Team Bulding-ul din acest an a avut tema  copilăriei.

Scop?

Team building înseamna de cele mai multe ori ocazia ideală pentru a contopi talentul, priceperea și creativitatea unui grup. În acest caz, multitudinea de workshop-uri în contopire cu jocurile în grup au ajutat la sporirea acestor aptitudini.

Ce au învățat participanții?

Workshop-urile au fost variate, bazându-se principal pe dezvoltarea abilităților indviduale și de grup:

  • DISC: Coordonat de Elisa Balcan Andriescu, a discutat despre cele 4 tipuri de personalități principale și a explicat utilitatea fiecăruia într-o echipă, iar la urmă a oferit un chestionar care a ajutat participanții să afle tipul lor de personaliate.
  • History hour: Prezentat de Ovidiu Gherasim, a povestit istoria asociației dar într-un alt fel, concentrându-se mai mult pe ce s-a întâmplat negativ în de-a lungul anilor.
  • Public speaking: Coordonat de Alex Floarea, a explicat anumite lucruri și a oferit sfaturi în domeniul vorbitului în public, după care a împărțit participanții în echipe pentru a concepe propiul lor discurs, fiecare echipă având unul sau mai mulți reprezentanți vorbind în fața, iar acesta a precizat ce poate fi îmbunătățit la fiecare.
  • Branding: Coordonat de Marian Gabriel Nechifor, s-a axat principal pe lucruri precum diferența dintre brand și branding, a oferit istoric a unor persoane precum Elon Musk și branding-urile lor, și au fost jocuri care au pus învățăturile în practică, precum alegerea unui brand dintr-o anumită categorie prestabilită, și oferirea motivelor alegerii ei pe anumite criterii.
  • Problem solving: Coordonat de Ilinca Sabina Acasandrei, a consistat într-o multitudine de jocuri care au pus participanții în situații în care trebuiau să găsească soluții la situații mai anormale, precum formarea unui extraterestru din corpurile membrilor echipei sau formarea unei echipe de persoane care să stea într-un buncăr după apocalipsă.
  • Emotional Intelligence: Coordonat de Andra Mărtinaș, care a vorbit despre anumite trăsături pe care o persoană cu inteligență emoțională ar trebui să aibă, diferența dintre aceasta și IQ, după care a oferit un chestionar cu scopul ca participanții să afle la ce nivel este inteligența lor emoțională.
  • Leadership: Coordonat de Vlăduț Cojocariu și Bianca Tizu, cei doi au vorbit despre cum ar trebui să fie un lider, calitățile care trebuie să le aibă, modul cum abordează situațiile care îi stau în față, și cum să formeze relații cu membrii echipei.
  • Feedback: Coordonat de Bianca Tizu și Mădălina Ioana Apostu, cele două au discutat cum să oferi feedback în cel mai bun mod, explicând ce face un feedback bun sau nu, după care au pus participanții să lase un post-it cu feedback-ul lor despre team building de până atunci pe un desen cu un balon cu aer cald metaforic.

Ce susținem?

Acest team building regional este pentru a aminti pe curenții membri ai asociației că ei sunt viitorul, și pregătirea lor pentru acesta. Deși se pune accent pe partea educativă, este echilibrată de partea practică, oferind participanților șansa de a lucra în echipe, cunsocând persoanele cu care trebuie să coopereze și să formeze legături cu oameni dedicați și muncitori, de seama lor.

”Din punctul meu de vedere, Team building-ul a descris unitatea dintre membrii Asociației, curaj pentru noutate, implicarea directă a tuturor emoțiilor și trăirilor celor aflați acolo. Practic, definește scopul real al Asociației si, anume, educarea și formarea oamenilor” – Bianca Tizu

“Ne-am propus ca acest Team building să fie rezultatul multor planuri de crește tinerii, a le oferi oportunitatea să învețe și de a creea o comunitate puternică. Această comunitate va fi cea care va face diferența și va schimba lumea în bine.” – Vlăduț Cojocariu

Facebooklinkedinby feather