UN Youth Association of România, Iași Branch și-a închis porțile vânătorii de talente și oameni  valoroși.

În acest sezon am vânat potențiali amatori de publicitate care se vor integra în cadrul departamentului de Relații Publice, iubitori de relațiile interumane așteptați în departamentul de Resurse Umane și desigur curioșii de tendințele fundraising-ului vor trece pragul departamentului de Marketing.

Am recrutat pe 3 departamente: Relații Publice, Resurse Umane și Marketing.

Departamentul Relații Publice are ca obiective principale promovarea imaginii Asociației Tineretul ONU din România, structurarea identității vizuale precum și încheierea de parteneriate cu ONG-uri, inclusiv ONG-urile de MUN-uri. Activitatea departamentului relații publice se desfășoară prin emiterea de communicate de presă, menținerea de relații cu presa, menținerea unei pagini de internet actualizate, administrarea rețelelor de socializare, crearea identității vizuale și pachetul de imagine pentru asociație și fiecare proiect în parte, precum și prin încheierea de parteneriate de promovare și orice alt fel de parteneriate cu ONG-uri, inclusiv cele de MUN-uri și încheierea de parteneriate cu trusturi media.
În cadrul departamentului relații publice sunt stabilite următoarele direcții de desfășurare a activității:

  • 1. Direcția Comunicare
  • 2. Direcția Imagine
  • 3. Direcția Parteneriate ONG

Departamentul Resurse Umane are ca obiective principale recrutarea, motivarea și formarea membrilor.
În cadrul departamentului resurse umane sunt stabilite următoarele direcții de desfășurare a activității:

  • 1. Direcția Recrutare, Motivare și Evaluare
  • 2. Direcția Formare
  • 3. Direcția Logistică

Departamentul Marketing are ca obiectiv principal atragerea de fonduri pentru implemetarea proiectelor și pentru funcționarea Asociației.
În cadrul departamentului sponsorizări sunt stabilite următoarele direcții de desfășurare a activității:

  • 1. Direcția Finanțări Private și Publice
  • 2. Direcția 2%

Mulțumim tuturor aplicanților și le urăm mult succes la interviu!

Autor: Alexandra Coica

 

Facebooklinkedinby feather