UN-Youth România Iași Branch te ajută să-ți valorici timpul!

Dacă îți plac proiectele interesante, vrei să fii un bun ambasador al țării sau ai nevoie să ieși din rutina cotidiană, atunci ia curajul de mână și aplică. Head-Hunting’ul organizat de noi începe pe 14.02.2014 iar pe  09.03.2014 închidem porțile vânătorii.

 

Drumul va fi anevoios așa că vă ținem pumnii și vă dorim mult noroc, CV-urile trebuie trimise la adresa de e-mail iasi@unyouth.ro.

În acest sezon vânăm potențiali amatori de publicitate care se vor integra în cadrul departamentului de Relații Publice, iubitori de relațiile interumane așteptați în departamentul de Resurse Umane și desigur curioșii de tendințele fundraising-ului vor trece pragul departamentului de Marketing.

Să îți spunem, pe scurt, cine suntem:

Despre Asociație

Asociația Tineretul ONU din România (ex Asociația BISMUN) este o organizație neguvernamentală, înființată și condusă de către tineri, ale cărei scopuri sunt promovarea şi încurajarea valorilor și activitatilor ONU în rândul tinerilor români, al societății românești și al comunității internaționale.

În vederea realizării acestui obiectiv, Asociația Tineretul ONU din România organizează simulări ale organizaţiilor internaţionale, conferinţe, seminare, workshop-uri, dezbateri, etc., principalul proiect al Asociaţiei fiind organizarea anuală a Conferinţei Bucharest International Student Model United Nations (BISMUN), cea mai mare simulare de tip MUN din România.

Dacă tot nu ești hotărât(ă), poți citi mai multe aici despre Asociație.

Despre recrutare

Recrutăm pe 3 departamente: Relații Publice, Resurse Umane și Marketing. Mai jos aveți o descriere a fiecărui departament:

Departamentul Relații Publice are ca obiective principale promovarea imaginii Asociației Tineretul ONU din România, structurarea identității vizuale precum și încheierea de parteneriate cu ONG-uri, inclusiv ONG-urile de MUN-uri. Activitatea departamentului relații publice se desfășoară prin emiterea de communicate de presă, menținerea de relații cu presa, menținerea unei pagini de internet actualizate, administrarea rețelelor de socializare, crearea identității vizuale și pachetul de imagine pentru asociație și fiecare proiect în parte, precum și prin încheierea de parteneriate de promovare și orice alt fel de parteneriate cu ONG-uri, inclusiv cele de MUN-uri și încheierea de parteneriate cu trusturi media.
În cadrul departamentului relații publice sunt stabilite următoarele direcții de desfășurare a activității:

  • 1. Direcția Comunicare
  • 2. Direcția Imagine
  • 3. Direcția Parteneriate ONG

Departamentul Resurse Umane are ca obiective principale recrutarea, motivarea și formarea membrilor.
În cadrul departamentului resurse umane sunt stabilite următoarele direcții de desfășurare a activității:

  • 1. Direcția Recrutare, Motivare și Evaluare
  • 2. Direcția Formare
  • 3. Direcția Logistică

Departamentul Marketing are ca obiectiv principal atragerea de fonduri pentru implemetarea proiectelor și pentru funcționarea Asociației.
În cadrul departamentului sponsorizări sunt stabilite următoarele direcții de desfășurare a activității:

  • 1. Direcția Finanțări Private și Publice
  • 2. Direcția 2%

Prin urmare, dacă dorești să activezi în cadrul asociației, așteptăm de la tine un CV pe iasi@unyouth.ro până pe 28 februarie, iar apoi vei fi contactat(ă) pentru un interviu! Te așteptăm!

Autor: Alexandra Coica

Facebooklinkedinby feather